جوک بازار

جوک بازار
جدیدترین اس ها(sms)جوک ها و په نه پها  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک بازار و آدرس panapas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

575012 326475894107734 574859128 n اعتیاد شدید به قلیان با انسان چه میکند

 

پیشینه قلیان

.

.

.

بنا بر دانشنامه ایرانیکا، تاریخ دقیق اولین استفاده از قلیان در ایران مشخص نیست. با این حال بنا به نوشته سیریل الگود «اولین بار ابوالفتح گیلانی پزشک ایرانی دربار اکبر اول، سلطان مغول هند بود که دود تنباکو را از یک ظرف آب عبور داد تا آن را خالص‌تر و سرد نماید و از این طریق قلیان که در شبه قاره به حقّه معروف است را ابداع نمود.

یک قلیان قدیمی هندی

450px Indian hukka اعتیاد شدید به قلیان با انسان چه میکند

 

مضرات قلیان:

مانند بسیارى از کشورهاى خاورمیانه، قلیان یکى از وسایل تفریحى رایج در ایران است که اگرچه بارها از سوی مسئولان وزارت بهداشت و نیروی انتظامی مصرف آن در اماکن عمومی و به خصوص سفره‌خانه‌های سنتی منع شده،‌ اما ظاهراً به راحتی نمی ‌شود، شر آن را از چنین مکان‌هایی کم کرد.

متخصصان اعلام می‌ کنند که مصرف‌ کنندگان قلیان، در هر بار مصرف، دود بسیار زیادتری را در مقایسه با کشیدن یک نخ سیگار دریافت می‌ کنند.

افراد سیگاری که به طور متداول ‌۸ تا ‌۱۲ نخ سیگار در روز مصرف می‌ کنند، به طور متوسط با ‌۴۰ تا ‌۷۵ پُک که به مدت ‌۵ تا ‌۷ دقیقه به طول می ‌انجامد، حدود ‌۵ تا ۶ لیتر دود استنشاق می‌ کنند و این در حالی ‌است که مصرف ‌کننده ی قلیان در هر وعده مصرف که به طور متداول ‌۲۰ تا ‌۸۰ دقیقه طول می ‌کشد، حدود ‌۵۰ تا ‌۲۰۰ پُک می ‌زند که هر پک به طور متوسط حاوی ‌۱۵/۰ تا یک لیتر دود است.

در ادامه عکس هایی از قلیان های عجیب :

%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%8611 اعتیاد شدید به قلیان با انسان چه میکند

funiweb 33 اعتیاد شدید به قلیان با انسان چه میکند

3089 orig اعتیاد شدید به قلیان با انسان چه میکند

h338h16 اعتیاد شدید به قلیان با انسان چه میکند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اعتیاد به قلیان اعتیاد به قیلون اعتیاد شدید به قلیان اولین قلیان قلیان قلیان های اتیقه قلیان کشیدن قیلون مضرات قلیان معتاد به قلیان معتاد به قیلون پیشینه قلیان
[ چهار شنبه 14 تير 1391 ] [ 18:59 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام این وبلاگ مخصوص اونایی که دنبال جوک و اس و عکس و پ نه پ هستن. نظر یادت نره. طراحی سایت با کمتذین هزینه انجام میشه. ارسال عکس و فیلم و مد لباس به ایمیل شما فقط به باید عضو شید
امکانات وب
ایران رمان